søndag den 2. oktober 2011

De første chok

Mit første chok kom da jeg mod forventning blev arbejdsløs. Mit forbrug vil jeg betegne som normalt, bor i mindre lejet lejlighed, har ingen børn men en hund, nyere bil - som ville være dyr at sælge og som jeg er ret afhængig af.

Mit andet andet chok kom da jeg modtog månedens almisser - 5103 kr. til oktober månede :-( ikke sjovt med et budget på 9200 pr. månede - heldigvis har det altid været en dyd for mig at ha' en mindre opsparing, som jeg vist får meget brug for nu.

Efter at ha' tjekket om der ikke er sket en fejl, må jeg se realiteterne i øjene og lægge et realistisk budget for måneden. Det er nok ikke holdbart i længden, men i denne månede er der, udover de faste omkostninger, råd til: mad til hund og jeg, benzin, tøjvask, og udprint af div. ansøgninger. Der skal med andre ord skæres ind til benet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar